SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday 28 October 2014

Pengedar Sah Shaklee Jalan Kebun

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Apa khabar semua viewers hari ini? Harap-harap semua sihat dan dilindungi olehNya. Macam mana hari ini? Ada aktiviti - aktiviti menarik yang boleh dikongsikan bersama? Komen aje kat bawah. Hari ni saya nak war-warkan pada pembaca-pembaca sekalian mengenai pengedar sah shaklee..

Pengedar Sah Shaklee Jalan Kebun


Buat pengetahuan pembaca-pembaca semua, saya merupakan pengedar sah shaklee Jalan Kebun. Sekiranya ingin mendapatkan vitamin Shaklee secara COD (CASH ON DELIVERY) boleh dapatkan daripada saya. Kita akan aturkan perjumpaan, bila, dimana dan masa untuk bertemu. Bila berjumpa mudah sikit untuk saya berikan konsultasi secara bersemuka selain dapat mengenali konsultan anda ini dengan lebih dekat.


Bagaimana untuk dapatkan produk Shaklee?

Jika anda ingin dapatkan produk shaklee daripada saya, anda hanya hubungi saya melalui nombor 012 3504258. Saya akan melayani anda sebaik mungkin. Urusan melalui COD memberi kelebihan kepada anda kerana konsultasi secara terus diberikan iaitu cara pengambilan vitamin yang anda. Kami mempunyai kelas nutrisi bagi memahami kepentingan sesuatu vitamin bagi penyakit yang dihadapi. Jadi, anda semua tidak per khuatir untuk berurusan dengan saya. 





HUBUNGI SAYA:- 

Emel : zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124

9 comments:

Unknown said...

Jalan kebun area mane yer. Maaf bertanya


indeks Glisemik

norhayati suaib said...

semoga maju jaya puan dalam bisnes shaklee

Salju Sakinah said...

Good Luck dear..
sy pulak pengedar sah shaklee kuala terengganu.


BAGAIMANA UNTUK MENGHIDANGKAN SAYUR KEPADA ANAK-ANAKy

Unknown said...

Seksyen 30,shah alam Nisah

Unknown said...

Terima kasih

Unknown said...

jalan kebun saya tau! salam kenalan dear

Nur Hijratul Hajar Bahaman said...

Jalan kebun meru kalau tak silap saya ye..huhu..my mil duk meru..anyway, sy pengedar shaklee di rawang, country homes dan bandar tasik puteri

Unknown said...

jom serbu Zainah pengedar jalan kebun

Shampoo Untuk Rambut Gugur

Unknown said...

Jalan kebun dekat klang tak sama kan?

Bahaya tidur berdengkur