SILA KLIK KAT SINI YE

Friday 23 May 2014

Buang toksin dengan Herblax

Tahukah anda perut kita adalah rumah segala penyakit?Jadi, penting menjaga perut serta pengambilan makan harian kita. Herblax membantu mencuci usus sekali seminggu selepas makan bermacam-macam jenis makanan. Herblax bukanlah julap yang boleh menyebabkan cirit-birit, dia bekerja secara lembut(smooth) sahaja. X percaya, kena cuba dulu baru boleh komen. Bagi yang normal 2- 4biji dah cukup.

Kenapa usus penting untuk dicuci?

Sebabnya ia boleh nyahtoksin yang berada dalam badan kita. Kan tak cantik bila usus  banyak toksin dan kotoran. Kalau licin bersih kita jadi lebih sihat dan selesa.

buang toksin, bersih usus, kempis perut,
Gambar dari Mr. Google


Apa jadi kalau badan banyak toksin?
-masalah kulit
-gangguan buah pinggang
-mulut dan nafas berbau
-sesak dada
-angin ahmar
-wajah nampak tua
-kembung perut
-daya imun yang lemah

Lebih-lebih lagi mereka yang mengamalkan lecithin dan omega, untuk memastikan lemak-lemak yang dibakar boleh disingkirkan dengan herblax.

Jom kenali Herblax dengan lebih dekat. Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi:

●alfalfa leaves
●senna leaves
●anise seed
●blue malva flower
●buckhorn bark
●licorice root
●rhubarb root
●fennel seed
●culver’s root.

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali - sekala bagi meyingkirkan toksin dari usus.

Ia juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan peristalsis.

Peristalsis adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang baik membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.

*Kebaikan Herb Lax*

1. Pembersihan najis yang tersekat
- merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita

2. Membantu masalah sembelit
- tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi

3. Mengempiskan perut
- membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Siapakah yang perlu amalkan Herblax ?

●pengamal tegar ubat tahan sakit.
●mereka yang ada masalah pembuangan
●perkumuhan kurang lancar dan sembelit
●mereka yang banyak jerawat
●pesakit gout
●mereka yang ingin membersihkan usus

** Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



HUBUNGI SAYA: Emel : zainahmohamad09@gmail.com | Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 (Zainah Mohamad) | ID Shaklee : 1122124