SILA KLIK KAT SINI YE

Thursday, 12 March 2015

Kerana Takut Suami Panggil Botak, Isteri Tekad Cari Petua Atasi Masalah Rambut Gugur

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Masalah rambut gugur sering menghantui wanita terutama selepas bersalin. Ia merupakan perkara normal. Tapi kalau macam saya yang sememangnya rambut nipis ni, agak risau juga lah kalau hari-hari rambut gugurkan. Ia juga sama seperti seorang isteri ni yang mengadu pada saya rambutnya sering gugur hingga menampakkan kulit kepala. Apa yang dirisaukan olehnya, dia takut sangat suami dia panggil dia botak. Malunya kalau digelar sedemikian rupakan. Dia perlu cari penyelesaian pada masalah dia. Apa yang dia buat adalah dia tekad cari petua atasi masalah rambut gugur yang dihidapinya supaya beliau tidak rasa malu dan tertekan lagi.



Apa tidaknya, tengok rambut berterabur sana sini. Itu belum masuk kat bilik air. Malu rasanya kalau orang datang ke rumah, nampak rambut sana sini. Kalau ikut kata orang tua-tua, lepas bersalin memang akan gugur rambut. Tambah-tambah waktu anak dah mula pandai menyembur. Sekerap mana anak menyembur, sekerap itu la rambut ibu-ibu akan gugur.Parah memang parah.

Pengalaman saya dahulu, sewaktu remaja memang kurang mengalami masalah rambut gugur ni. Selepas mendapat anak sulung, memang berlaku perubahan mendadak pada rambut saya. Rambut semakin berkurang, dan kulit kepala pun turut kelihatan. Ngeri memang ngeri. Hari -hari tengok cermin. Macam sedih pun ada. Rambut yang lebat makin lama makin menipis. Tanya juga pada kawan-kawan macam mana nak lebatkan kembali rambut. Ada yang cadangkan pakai minyak rambut. Perubahan ada tapi rambut tetap gugur.  Nak tau sekali gugur banyak mana? tengok gambar kat bawah ni.



Ha, banyak ke tidak kalau sekali sikat keluar macam ni? Banyakkan..Disebabkan tidak mahu dipanggil botak, terpaksa juga potong rambut pendek. Nampak la juga macam rambut tu tebalkan. Bukan sekali tu je saya alami masalah sebegini, malah sehingga anak ke tiga. Paling teruk masa anak ketiga. Memang kepala nampak macam botak disebabkan masalah rambut gugur ni. Suami pun ada juga tegur. Tapi masa tu belum jumpa produk yang betul-betul berkesan bagi mengatasi masalah rambut gugur ni.

Sememangnya saya pakai tudung bila keluar rumah. Orang luar tidak akan ketahui masalah rambut gugur yang saya alami. Tetapi apabila berada di rumah, saya berdepan dengan suami dan anak-anak.Pernah sekali anak tegur, ibu dah botak. Itu kata-kata anak. Apatah lagi kalau suami yang tegur. Tentu sekali malu.

Bukan saya sahaja yang mengalami masalah ini. Ramai yang alaminya. Contohnya seperti akak ni.







Penyelesaian Masalah Rambut Gugur

Alhamdulillah kini saya dah jumpa cara atasi masalah rambut gugur ini. Apa yang saya amalkan adalah zink complex dan ESP. Rambut jadi kuat dan semakin lebat. 

Mari kita lihat bagaimana akak dalam video ni atasi masalah rambut gugur yang dialaminya yang membuatkan beliau menjadi yakin untuk berhias dihadapan suaminya.




Set Rambut Gugur


Ha...Apa yang diamalkan oleh Kak Maria ni adalah set rambut gugur yang sangat berkesan. Energizing Soy Protein (ESP) yang terdapat dalam set ini membantu menguatkan akar rambut serta mencantikkan rambut. Dengan ESP ini juga dapat memiliki kulit wajah yang cantik dan lembut. Untungkan..Nak atasi rambut gugur, tapi kulit muka pun boleh cantik.

Bukan saya sahaja yang berpuashati dengan set rambut gugur ini. Jom kita lihat testimoni -testimoni yang menggunakannya. Mereka sangat berpuashati apabila rambut tidak gugur lagi.


Testimoni Pengguna Set Rambut Gugur Shaklee

Testimoni 1:


Testimoni 2:

Testimoni 3:


Testimoni 4: 



Seronok dapat lihat mereka yang dahulunya tertekan dengan keadaan rambut yang menipis dan hampir botak , kini memiliki rambut yang lebat dan sihat.

Sekiranya anda juga mengalami masalah yang sama, anda tak perlu gusar tetapi terus hubungi saya di talian 012-350 4258 dan mencuba Set Rambut Gugur ini dengan bimbingan cara makan yang betul. Ia akan mengembalikan keyakinan anda untuk berhias dihadapan suami anda. Sekiranya anda berada berdekatan dengan saya, anda tidak perlu khuatir, saya akan terus menghantar terus kepada anda.


Bagi yang berminat, boleh terus hubungi:


FB : Zainah Mohamad 
Emel : zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

2 comments:

Norains Sulaiman said...

Rawat sebelum menjadi parah...perkataan botak amat ditakuti oleh para wanita.

Fatin said...

Walaupun kita bertudung, rambut masih mahkota wanita