SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday 3 June 2014

Set Kulit Cantik Shaklee

Kulit cantik, gebu dan licin merupakan impian setiap wanita..Lelaki pun xnak lepas peluang juga. Kali ni entri saya pasal produk Shaklee bagi melicin, mencantikkan serta menggebukan kulit wajah yang kusam....Moh kita tengok apa produk tu...


  • Vita-C :  Vitamin C memainkan peranan utama dalam penghasilan kolagen yang kritikal bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda lembik, berkedut dan kelihatan tua. 


  • Energy Soy Protein (ESP): Apabila sel kulit kita mati ia akan digantikan dengan sel kulit yang baru. Parut-parut jerawat di wajah adalah akibat daripada sel-sel kulit mati tidak diperbaharui dengan sel-sel kulit yang lebih sihat. Sangatlah rugi jika kita tidak menggunakan kesempatan meningkatkan kualiti sel-sel kulit yang baru itu menerusi bekalan protein (ESP) secukupnya. (ESP adalah antara produk terhangat Shaklee yang amat laris di pasaran)



  • B Complex : Merupakan kumpulan beberapa jenis vitamin B yang memainkan peranan penting untuk kulit yang sihat. Selain meratakan tona kulit pada wajah, B Complex juga membantu menstabilkan hormon-hormon badan dan mengurangkan stress. Ini dapat mengurangkan jerawat kerana  kajian menunjukkan stress menyumbang kepada “kesuburan” jerawat di muka.  Ambillah B Complex untuk kulit yang cantik dan sihat.

  • Vitamin E : Merupakan ejen antioksidan dan anti-penuaan yang hebat. Sebagai antioksidan, Dapat meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kolagen, mengakibatkan kulit kering, garis-garis halus dan kedutan. Pengambilan Vitamin E yang optimum memastikan kulit anda lebih sihat dan gebu selain memudarkan parut jerawat yang sedia ada.

    vita E, Vita C, ESP






    HUBUNGI SAYA: Emel : zainahmohamad09@gmail.com | Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 (Zainah Mohamad) | ID Shaklee : 1122124