SILA KLIK KAT SINI YE

Thursday 26 February 2015

Penapis Air Murah Yang Terbaik Di Malaysia Untuk Kesihatan Keluarga

Assalamualaikum dan salam Sejahtera....

Kenapa kita perlukan penapis air? Dengan keadaan kita sekarang ini, penapis air amat diperlukan supaya bekalan air yang kita dapat mempunyai kualiti air yang bersih dan tidak tercemar. Dahulu semasa tinggal di kampung saya rasakan tidak perlu ada penapis air di rumah. Lagipun kualiti air pada masa itu masih ok. Dalam pada itu terniat juga dihati untuk mencari penapis air murah yang terbaik di Malaysia agar kesihatan keluarga terjaga. 



Sebagai ibu tentunya kita inginkan yang terbaik buat keluarga. Kadang-kadang sanggup berhutang untuk mendapatkan yang terbaik buat anak-anak. Seperti juga dengan penapis air ni. Kalau diikutkan harga yang ada dipasaran sangat-sangat mahal hingga menjangkau ribuan ringgit. Kerana prihatin dengan keluarga, si ibu sanggup ambil dan bayar secara ansuran agar keluarga mendapatkan air bersih dan anak-anak tidak terdedah dengan penyakit kulit dan gangguan fungsi ginjal sekiranya minum air yang tidak bersih.


Mahal Sangatla Harganya, Tetapi Kita Perlukan Air Bersih


Kalau difikirkan mahal, mahal lagi nyawa anak. Tetapi untuk membeli barangan yang berharga ribuan ringgit memang buat kita fikir panjang. Tetapi demi anak kesayangan, kita sanggup buat apa sahaja. Hutang bukanlah kaedah terbaik yang perlu dipilih. Ia akan mendatangkan lebih banyak bebanan sebenarnya.

Seperti juga ibu mertua saya. Beliau sangat mementingkan kualiti air. Saya ingat lagi semasa saya berpantang anak pertama, ibu mertua sanggup menghantar air tapis ke rumah ibu saya bagi membolehkan bayi saya dimandikan dengan air bersih yang ditapis. Bukan sehari dua beliau menghantar air tapis ni, malah hari-hari. Sebab apa beliau berbuat demikian, kerana sayangkan cucunya. Terima kasih tidak terhingga kepada mertua. Habis berpantang beliau bekalkan saya penapis air untuk digunakan di rumah kami di Shah Alam. Beliau amat risau kerana kualiti air di bandar tidak bersih.

Ya. Jika dibandingkan kualiti air di kampung dan bandar sangat berbeza. Kawasan bandar dipenuhi dengan kawasan perindustrian yang tentunya pelbagai jenis bahan kimia dilepaskan dan disalurkan dalam air. Namun hari ini, anda tidak perlu gusar lagi memikirkan jumlah wang yang banyak perlu dikeluarkan atau dilaburkan bagi mendapatkan air bersih kerana di sini saya akan kongsikan satu revolusi buat anda. Memang terasa rugi sebelum ini kerana saya tidak kenal dengan penapis air ini. Penapis air Shaklee yang terbaik kerana harganya murah dan tidak memerlukan kuasa elektrik malah anda boleh bawa ke mana sahaja. Mudahkan?

Kebanyakan penapis air yang diperkenalkan selalunya perlu disambungkan ke paip. Betulkan?Ada juga yang perlu menggunakan bekalan elektrik setiap hari tidak kira siang atau malam untuk mendapatkan bekalan air bersih. Pernahkah anda terfikir, sekiranya anda pulang ke kampung atau bercuti, anda terpaksa minum air yang belum pasti tahap kebersihannya. Ini kerana anda tidak boleh mengusung ke sana sini penapis air yang sedia ada di rumah anda.

Apa yang berbeza dengan penapis air Shaklee ini, anda tidak perlu menggunakan bekalan elektrik untuk mendapatkan air bersih. Anda juga tidak perlu untuk menyambung penapis air ini ke paip kerana iainya seolah-olah seperti jag air yang hanya menapis air dan boleh di bawa ke mana sahaja anda suka.

Penapis air Shaklee mempunyai kelebihan lain iaitu menghasilkan air yang sejuk dan segar apabila diminum. Molekul airnya juga terasa ringan dan sedap untuk menghilangkan dahaga. 


Hebat Sangat Ke Penapis Air Shaklee?


Penapis air Shaklee sangat hebat kerana anda tidak perlu pening-pening kepala memikirkan waktu yang sesuai untuk menukar filter air ini. Ini kerana, Shaklee sudahpun memberi kemudahan pada anda dengan hanya melihat meter penunjuk di bahagian atas penutup penapis air. Meter tersebut akan menunjukkan bacaan air yang telah ditapis. Bagi satu filter penapis air Shaklee ini boleh menapis sehingga 80 gelen bersamaan kira-kira empat bulan penggunaannya. Setelah cukup 80 gelen ditapis, maka kita perlu menukar filter yang baru. 



Bagi anda yang tertanya-tanya mengenai harga penapis air Shaklee ini, sebenarnya ia sangat murah iaitu tidak melebihi RM500. Dengan harga ini sahaja, anda mampu mendapatkan air bersih dengan mudah dan cepat.

Seperti yang kita ketahui, negara kita sekarang mengalami masalah musim kemarau yang teruk. Jadi kita perlu banyakkan minum air. Tentu sekali anda inginkan air yang bersih masuk ke tubuh badan kan?Kita nampak air macam jernih, tetapi dipenuhi dengan sisa-sisa logam yang terlarut dalam air tanpa dapat dilihat melalui mata kasar.Sekiranya bahan tercemar ini masuk ke dalam tubuh kita, tentu akan berlaku gangguan kepada sistem tubuh kita.



Amat menakjubkan apabila penapis air Shaklee ini dapat menukarkan warna air menjadi putih dan jernih. 



Air yang ditapis bukan sahaja digunakan sebagai minuman, tetapi boleh menyegarkan sayuran yang sudahpun mengecut. 

Untuk membuatkan anda lebih teruja, saya kongsikan video demo di bawah secara langsung bagaimana tapisan air berwarna dibuat. Anda boleh mengandaikan air berwarna ini seperti logam berkarat yang terdapat dalam air paip.




Sekarang adalah waktu yang sesuai bagi anda untuk mendapatkan Penapis air Shaklee ini supaya anda dapat membantu anak-anak atau ibu bapa anda yang berada bersama-sama anda menikmati air bersih dan dapat menjamin kesihatan badan mereka.

Untuk mendapatkan penapis air ini, anda hanya perlu menghubungi saya ditalian 0123504258. Kaedah pemasangan penapis ini sangat mudah dan cepat. Saya sedia membantu anda. Cepat jangan terlambat.



HUBUNGI SAYA:- 


Emel : zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

2 comments:

Unknown said...

Water pitcher shaklee memang best mudah untuk dibawa kemana sahaja

Fatin said...

Wow, boleh segarkan sayur yang layu? Boleh try nanti!