SILA KLIK KAT SINI YE

Thursday 11 October 2012

ALPHA LIPID SD2 MEAL SUPPLEMENT POWDER





ALPHA LIPID SD2 MEAL SUPPLEMENT POWDER

Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula dlm darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, SD2 membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.

Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Supplement minuman SD2 tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.

Dos 15 g (2 senduk) 4 kali sehari untuk sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan 'supper'. Campurkan dengan 250ml air - goncang hingga sebati. Serbuk FibreMax boleh dicampur dengan Minuman Slim Diet 2.

* Di sesetengah negara, produk ini dikenali sebagai Ultra Diet 2.Produk ini adalah sebahagian daripada program pengurusan berat badan. Program pengurusan berat harus merangkumi nasihat profesional mengenai perubahan pemakanan, senaman dan gaya hidup. Ini bukan gantian hidangan dan nasihat yang wajar berdasarkan diet adalah penting. Program pengurusan berat badan mengambil masa dan lebih berkesan dengan komitmen peribadi.