SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday 9 September 2014

Mealshakes dan kelebihannya

Assalamualaikum....
dan Salam Sejahtera

Sempena bulan Promosi Mealshakes Buy 3 Free 1, saya ingin konsikan sedikit mengenai kelebihan mealshakes terutama kepada kanak-kanak yang selalu mengalami masalah kurang selera makan. Mealshakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisi yang mudah diserap untuk kegunaan harian. Diperbuat daripada bahan semula jadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan sebagainya.

Lactalbumin merupakan bahan terbaik yang mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke peringkat dewasa. Antara nutrisi yang terkandung di dalamnya adalah immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.


Kelebihan Mealshakes 
  1. Sebagai nutrisi lengkap yang menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat akan menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh. 
  2. Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana mealshakes kaya dengan protin yang tidak mengandungi laktosa, membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, darah, imun dan sebagainya.
  3. Membantu Tumbesaran kerana mealshakes mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran
  4. Antioksida -  Mealshakes mengandungi vitamin A,C,E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan serta melambatkan proses penuaan.
  5. Mengembalikan seri wajah kerana mealshakes juga mengandungi vitamin B yang lengkap,zat besi dan copper yang cukup untuk mebina sel-sel darah merah yang sihat , sekaligus memberikan kulit yang cantik.
  6. Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari usus dan perut
  7. Mempunyai rasa yang sangat lazat . Di ambil bersama fruktos semulajadi. Menggantikan dengan segera segala kekurangan vitamin, mineral dan tenaga. Mealshakes tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.
Untuk mengetahui cara pengambilan mealshakes, anda boleh baca artikel ini







HUBUNGI SAYA:-

Emel : zainahmohamad09@gmail.com
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258
ID Shaklee : 1122124

5 comments:

Unknown said...

Sesuai bwk ni sbg buah tgn lawat org sakit..

Jemput baca panas2 -->> KRIM HOT - HERBAL BLEND

Unknown said...

nak buat hadiah la bg anak buah..mesti dia suka

jemput baca ini juga http://shkleika.blogspot.com/2014/09/kesan-sampingan-vitamin-shaklee.html

Unknown said...

Banyak khasiat mealshakes ni kan... Nak buat aiskrim mealshakes utk anak2 saya nanti....

Jom jadi ahli shaklee untuk dapatkan penjimatan >>> BAGAIMANA INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE

Unknown said...

Paling best bau dia!!

WAJIB BACA : SUBURKAH ANDA?http://jomsihatjomgojes.blogspot.com/2014/09/esp-shaklee-vs-clomid-untuk-kesuburan.html?m=1

Unknown said...

mealshakes lengkap dengan nutrient dan amat sesuai bagi mereka yang kurus melidi..hihi

Jom try Set Awesome ni..
http://nshahealthybeauty.blogspot.com/2014/09/pakar-jerawat-resdung-migrain-set-oily-1.html