SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday 26 August 2014

Cara Murah Dapatkan Kulit Cantik Flawless

cantik kan ahkak? wah statement tak nak kalah tau.

mmmm sememangnya impian setiap gadis,wanita, perempuan yang tua dan muda untuk dapatkan kulit yang putih gebu,lembut bak kulit bayi kan. Bila tengok kulit orang lain yang putih gebu, bersih dari jerawat dan jeragat wahhhh jelesss nya rasa hati neh. Tertanya-tanya dia pakai apa ya for her skin, sampai bersih begitu. Macam-macam produk make up kita cuba untuk dapatkan kulit cantik begitu, beli bedak itu bedak ini, foundation itu, foundation ini..huh hasil tetap hampeh. Tambah-tambah untuk muka yang mudah berpeluh macam saya memang lah lagi susah nak lekat mekap kat muka. Pakai je pagi neh nanti selepas sejam terus muka berpeluh cuci mekap segala. Kadang-kadang tuh sampai fed-up tau orang lain boleh cantik-cantik gi kerja, kita neh muka ntah apa-apa tak lekat bedak.

HAAA kan untung kalau ada muka yang sememangnya flawless tiada jerawat dan sebagainya..

actually hari neh nak kongsi sikit tentang kebaikan Vitamin C Sustained Release by Shaklee, almaklumlah saya kan pengguna tegar Shaklee. So saya amat yakin dengan keupayaan produk neh untuk membantu kehidupan harian kita sebagai wanita bekerjaya yang tak banyak masa untuk makan oren tujuh setengah biji setiap hari.Eh!

Baca lagi sekali hakak-hakak dan hadik-hadik sekalian. Sebijik Vitamin C Shaklee tuh bersamaan tujuh setengah bijik oren tau! mau tercirit kalau tiap hari ngadap oren sebanyak itu depan tv. So untuk memudahkan semua wanita yang sentiasa sibuk tapi tetap kekal cantik, Maka produk ini sememangnya amatlah sesuai untuk kita semua...Yeayyyyyy!! tak payah la dok kalut kupas oren dah lepas neh.

Meh kitatengok kebaikan Vitamin C Sustained Release by Shaklee neh:

1. anda tahu tak yang Vitamin C Shaklee neh didatangkan dalam bentuk sustained release? mak cik oiii apa itu sustained release? tanya makcik umah sebelah kepada aku. Haaa si cantik-cantik sekalian, sustained release maksudnye kebaikan vitamin c neh dilepaskan dalam badan kita secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin c sentiasa kekal dalam badan kita...wow glowing ever after lah kan body kita dengan vitamin C sustained release shaklee.. untuk pengetahuan semua, Vitamin C adalah sangat mudah musnah dan ianya tidak dapat disimpan dalam badan, sebagai contoh sambil-sambil ko tengok tv ko makanlah sepuluh bijik oren pon ko takkan dapat manfaat semaksimumnya kerana vitamin c tak boleh disimpan lama dalam badan, ia akan dibuang melalui air kencing. So dengan adanya teknologi ini, kebaikan vitamin c akan dilepaskan secara perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam. Waaaaa

2. Sebiji pil vitamin C Shaklee bersamaan dengan tujuh setengah biji oren taU! haaa banyakkan. Vitamin C Shaklee juga didatang bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.


ok sebelum kita tengok manfaat vitamin c, apa kata kita baca dulu tanda-tanda ketara pada tubuh badan akibat dari kekurangan vitamin c:


  • Mudah tertekan
  •  Kulit sangat kering dan bersisik
  •  tapak kaki keras dan kasar
  •  Luka lambat sembuh
  •  Mudah Selsema atau bersin
  • Wajah tambah lebih tua berbanding umur kerana Vitamin C penting utk pembentukan kolagen
  •  Mudah mendapat ulser
  •  Mudah demam
  • Penyakit skurvi


Ok adik-adik,akak-akak yang nak dapatkan kulit gebus-gebus, jom kita tengok manfaat vitamin C pula:

-  Imuniti : Pengambilan vitamin c secara teratur dapat melindungi badan kita dari infeksi dan ia juga akan menguatkan tulang dan gigi kita tau. Ia juga dapat membantu untuk mempercepatkan penyembuhan luka. That is why la wanita dalam pantang digalakkan oleh doktor untuk mengambil buah oren sebagai agen untuk mempercepatkan penyembuhan luka. Haa lepas neh sambil bertungku tuh sambil-sambil tuh boleh telan terus vitamin c neh okek.

- Antioksidan : vitamin c berfungsi sebagai antioksidan yang menghalang serangan radikal bebas di sekaliling kita. Bila badan kita bebas dari risiko serangan radikal, barulah ada peluang untuk kita dijauhkan dari penyakit.

- Hypertension. Sayang-sayang yang busy bekerja, yang sentiasa ke kanan dan kiri menguruskan kerja yang tak sudah-sudah juga perlu tahu yang vitamin c shaklee amat sesuai untuk menurunkan kadar tekanan darah. Bukan sahaja kulit cantik tau, risiko darah tinggi pon boleh kita elak, InsyaAllah.

- last but not least, vitamin c memang terbaik untuk mengekalkan kulit yang cantik, tulus, mulus dan geboo kebaboommm.. vitamin c merangsang pengeluaran kolagen. semua patut tahu yang kolagen adalah sangat diperlukan oleh kulit kerana ia umpama gam yang mengikat sel-sel kulit kita untuk sentiasa tegang. Jika kehilangan kolagen, kulit kita akan nampak berkedut dan tidak tegang. Vitamin c berfungsi untuk mengurangkan garis-garis halus yang tidak diingini dan ia juga dapat memutihkan dan memulihkan keadaan kulit yang kusam...

waaahhhh hebat kan, jom cuba vitamin c sustained release dari Shaklee neh, biar semua terkejut tengok kulit uoll yang gempak kebaboom tuh. lagipun sangat berbaloi-baloi tau beli vitamin c sustained release dari shaklee neh sebab dalam sebotol tuh ada 180 bijik, haaaa tahan berbulan-bulan...itu bagi set basic jea untuk kulit cantik, yang nak dapatkan kulit cantik lebih flawless tak kata dah, boleh add on sekali set yang bawah neh! sure raya neh pakwe lama pon cari balik...hahahaa


SET KULIT KEBABOOOM
-Vita-E Complex
-ESP
-Vitamin C Sustained Release

Harga untuk setiap botol vitamin c sustained release tak sampai pon rm100, malahan dengan kandungan 180 biji dalam satu botol ianya boleh bertahan selama 6 bulan. Jom tambah vitamin ini dalam regime kecantikan harian kita. Cantik luar Cantik dalam juga :)

Sumber: pelangioveralaska

HUBUNGI SAYA:-

FB : Zainah Mohamad 
Emel : zainahmohamad09@gmail.com
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258
ID Shaklee : 1122124