SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday 19 August 2014

GLA Shaklee

GLA Shaklee diestrak daripada  borage yang mengandungi lebih dari 2 kalai ganda GLA dalam EPO. ( Evening Prommrose Oil). Borage adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Borage ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

GLA Shaklee merupakan sumber terbaik Omega-6 yang mengandungi ledih 300mg dalam setiap kapsul GLA Shaklee. GLA Shaklee adalah gabungan minyak bunga matahari dan vitamin bagi meningkatkan keberkesanan dan kestabilan kandungannya. 

GLA Shaklee juga membantu meningkatkan kesuburan wanita. Bagi yang ingin hamil, anda boleh cuba set kesuburan shaklee ni . In sha Allah, kalau diabil dengan konsisten dan doa yang berpanjangan, impian ada akan tercapai.


Manfaat utama GLA Shaklee:


1. Herba tradisi yang dipercayai - Borage digunakan untuk merawat ulser,melegakan kelesuan,bersihkan kahak, tingkatkan stamina dan mengurangkan kebas urat saraf.

2. Kawal selia estrogen dan testosteron- GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simtom PMS seperti kesakitan, sakit payudara, mood yang berubah-ubah.

3. Melambatkan menopaus- Memperbaiki keadaan menopaus seperti insomnia,ketidakhadaman,depresi. Kekerapan pengambilan GLA akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus serta memberi tona kulit kelihatan lebih muda.

4. Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

5. Menghalang kanser- GLA merupakan antioksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh , menghalang pertumbuhan tumor dan kanser.

6. Memperbaiki masalah kulit- Mengurangkan inflamasi kulit,eczema,alergi, kegatalan, masalah kulit kering,memperbaiki bintik penuaan.  Selain itu GLA juga dapat meringankan sakit dan bengkak akibat rheumatisma, dan arthritis.

7. Menghalang komplikasi diabetes - Merendahkan gula dalam darah, meringankan kebas dan kesakitan disebabkan kandungan gula dalammdarah yang tinggi. Berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua.

8. Pelangsingan - Merendahkan kolesterol LDL! menghalang penambahan berat badan yang berkesan, tona kulit yang sekata, Untuk pelangsingan, GLA diambi semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper.

9. Menghalang tekanan darah tinggi - GLA menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.


10. Memperbaiki tekstur rambut - Memperbaiki rambut kering dan mengatasi masalah rambut gugur.

11. Hiperaktif dan autism- Dibuktikan secara klinikal bahawa GLA memperbaiki keadaan kanak-kanak autisme,hiperaktif dan sukar memberi tumpuan waktu belajar.

Banyakkan manfaat GLA Shaklee...jadi apa lagi. jom kita cuba...senang je nak dapatkan suplemen ni...



ATAU


HUBUNGI SAYA: Emel : zainahmohamad09@gmail.com
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 (Zainah Mohamad)
ID Shaklee : 1122124