SILA KLIK KAT SINI YE

Saturday 23 August 2014

Ketahui Tanda Rahim Tidak Sihat

Assalamualaikum viewers, Shaklee's sekalian ..

Waahhhh... lihat entri sudah berdebar... relax2... Okay today saya nak share pasal GLA COMPLEX... ramai yang pm mintak advice hal-hal kewanitaan ni ... pasti ramai yang ada nightmares SENGGUGUT, KEPUTIHAN, MISS V BERBAU, SUKAR HAMIL, KERAP KEGUGURAN, RAHIM XKUAT, RAHIM NIPIS, PERIOD TIDAK BERATUR, DARAH PERIOD SEDIKIT, DARAH PERIOD BERBAU SANGAT KUAT,HANYIR dan MACAM-MACAM LAH. Jangan ambil enteng ye wanita. Rahim anda adalah cermin diri anda , bertapa bernilainya ia kepada kaum Hawa nie.


  
Begini kan keadaan bila kita dalam keadaan senggugut. Seram sejuk, pitam, muntah-muntah,pengsan . Seriously, saya pun pernah mengalami senggugut ni tapi alhamdullilah saya perkenalkan dengan Shaklee. Syukur ke hadrat ALLAH kini saya tidak lagi mengalami senggugut yang teruk .PMS (pra-menstrual syndrome) tu biasalah sebagai wanita normal pasti akan moody, sakit pinggang kan tapi tidaklah seperti dulu lagi.

Ini keadaan rahim anda ketika period @ haid
ANDA PERNAH MENGALAMI KEPUTIHAN YANG TERUK? BERLENDIR ?MISS V BERBAU BUSUK YANG KURANG MENYENANGKAN? ATAU SEPERTI DIBAWAH INI?

KEPUTIHAN TERUK 
LENDIRAN DI DALAM VAGINA BERTUKAR KE WARNA KEHIJAUAN DAN KEPUTIHAN PEKAT DAN LIKAT
CYST ATAU KETUMBUHAN DIDALAM RAHIM WANITA
DAN
DIBAWAH INI ADALAH FIBROID YANG TERDAPAT DIDALAM RAHIM WANITA DAN MAJORITI WANITA YANG MENGHIDAP PENYAKIT INI TERPAKSA MENJALANI PEMBEDAHAN DAN JIKA KEADAAN PESAKIT ADALAH SERIUS, RAHIMNYA AKAN DIBUANG.



NAUZUBILLAH MIN ZALIK... takut kan dengan entri diatas.. maaf ye. saya pun xsanggup nak paparkan lebih kerana ianya amat sensitif. Baiklah disini saya bukan mahu menjual atau menjalankan direct selling atau apa tetapi more untuk berkongsi mengenai kesihatan. Maklumlah saya pernah berkerja di Hospital kan. Pelbagai penyakit mengenai wanita amnya mengenai sakit puan. Huihhh berderet wanita yang mahu mendapatkan khidmat pakar untuk hamil, untuk membuang cyst,fibroid ni. Sebelum kita mendapat penyakit wanita ni , lebih baik kita mencegahnya.
' PREVENTION IS BETTER THAN CURE'
GLA COMPLEX adalah gabungan dari minyak bunga matahari(sunflower), borege sead oil, vitamin E.
Dapat meredakan PMS, melegakan senggugut, menyuburkan rahim , menguatkan rahim, wanita ingin hamil amat di syorkan pengambilan GLA COMPLEX secara teratur dan bersistem. InsyaALLAH kita berusaha, ALLAH yang menentukan . Usaha, Doa,Tawakkal.
Untuk merawat keputihan the best suppelement is Alfafa Complex



Alfafa Complex bertindak seperti jamu atau herba moden yang telah dirumus khas untuk mereka yang mempunyai masalah didalam badan terutamanya wanita.. opsss2... yang dingin dikamar dan mempunyai masalah keputihan yang meloyakan sangat disarankan mengambil alfafa complex nie.. So better kita jaga kebersihan dalaman wanita kita sebelum Husband LARIIIIII..... !!! hahhh siapa mahu jawab? Anda lah.. 

Sumber : nshahealthybeauty


HUBUNGI SAYA:-

FB : Zainah Mohamad
Emel : zainahmohamad09@gmail.com
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258
ID Shaklee : 1122124

1 comment:

Unknown said...

Takut tgk gambar2 tu..semoga kita dijauhkan perkara2 tidak baik..
Macam2 produk ada utk jaga kesihatan diri dan pilihan masing2 utk jaga diri sendiri.
Sila la jengah blog saya..
http://sihatlindungselamat.blogspot.com