SILA KLIK KAT SINI YE

Wednesday 29 October 2014

Kelas Nutrisi WahMillionnaire

Hari ini baru berkesempatan mengikuti kelas nutrisi yang diadakan khas buat warga WahMillionnaire. Kelas nutrisi ini membincangkan mengenai pemakanan sihat dan supplemen terbaik untuk anak-anak. Tenaga pengajarnya tentunya seorang yang pakar dalam baby nutrisi. Comel orangnya. Namanya Sarah.

Inilah Sarah

Sebenarnya memang teruja hendak ke kelas nutrisi ni sebabnya tentulah nak tambah ilmu.Tambahan pula tentang pemakanan anak yang mesti dititikberatkan. Anak - anak sekarang tidak sama dengan zaman kita dahulu. Semuanya cukup nutriennya.


Ibu - ibu zaman sekarang kebanyakannya bekerjaya. Anak- anak lebih di rumah pengasuh atau pusat jagaan yang tentunya cara penjagaannya tidak sama dengan cara kita..Betulkan?
Kadang- kadang rasa terkilan juga tidak dapat menjaga sepenuhnya anak-anak ni. Bukan tak mahu tapi terpaksa keluar bekerja demi mencari sesuap nasi buat keluarga. Tambahan pula taraf hidup semakin tinggi kini.

Berbalik pada kelas nutrisi tadi, seronok dapat jumpa dengan kawan- kawan dari group di bawah naungan neni Wan Fatihanum. Neni Hanum juga sempat berkongsi pengalaman beliau semasa lawatan ke HQ Shaklee di US. Dapat juga jumpa akak yang dikasihi yang dah lama tak jumpa, tentunya kak Maria. Selain itu kawan-kawan yang hanya dikenali di alam maya. Semuanya ramah- ramah belaka. Harapan saya agar group kita sentiasa 'keep in touch' dan akan berkumpul lagi di kelas- kelas seterusnya.
Kecil molek Neni Wan Fatihanum ni

Antara yang hadir ke Kelas Nutris



012-350 4258
1122124

3 comments:

Unknown said...

Bestnye...Rugi tk join....

Tuntut Ilmu Dengan Keberkatan

Mak Jemah Jual Vitamin said...

jom kita buat kelas lagi:)

Nur Hijratul Hajar Bahaman said...

Bestnya..sdih xdpt join..hope nti nanny wat kelas lagi saya blh join lak..kna angkut sumer anak2..huhu