SILA KLIK KAT SINI YE

Saturday 25 October 2014

Kurus dan sihat dengan Shaklee

Assalamualaikum...

Selesai majlis tahlil di rumah mentua,malam ke rumah mak ayah pula..Rumah mentua dengan rumah mak ayah saya tak jauh manapun. Dalam bape minit aje. Memang macam tu la kalau balik ke kampung.Bergilir-gilir..Kejap ke rumah mentua pastu ke rumah mak ayah.

Kebiasaannya kalau balik ke rumah mak ayah saya,saya talk lepaskan peluang menikmati mee kuah di kedai abang saya. Kedainya depan rumah aje.

Dari petang hingga ke mal am makan berat aje..Lama - lama badan pun jadi berat. Tapi saya tidak bimbang kerana saya sudah siapkan set slimming asas bagi mengekalkan berat badan saya. Nak tau set asas slimming yang dimaksudkan? Ha,ini dia herblax dan lecithin.



  • Herblax bertindak sebagai detox semulajadi yang melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Menarik lemak yang teremulsi dari tindakan lecithin ke saluran najis. Proses membersihkan segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.

  • Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.




No ID 1122124