SILA KLIK KAT SINI YE

Tuesday, 14 October 2014

Perkongsian testimoni ESP dan ketahui khasiatnya

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Macam mana keadaan pembaca-pembaca yang dihormati sekalian? Harap semuanya baik -baik belaka. Sempena bulan promosi ESP ni saya nak share dengan anda beberapa testimoni yang berpuashati menggunakan produk ESP Shaklee. Jom kita tengok...


Menghilangkan jerawat dan kulit kusam

ESP untuk kecantikan


Testimoni gastrik



ESP untuk kehamilan

Seronok tengok testimoni-testimoni yang berjaya dan berpuashati menggunakan produk Shaklee. Kenapa mereka memilih ESP Shaklee sebagai pilihan? Pasti ada kelebihan pada ESP ni... Jom kita selidik sikit apa khasiat yang ESP ada ye?


Antara khasiat ESP adalah:


  1. Membekalkan tenaga
  2. Memudarkan parut seperti jerawat dan 'strecth mark'
  3. Meningkatkan kesuburan
  4. Membantu mengawal kolesterol
  5. Memelihara kesihatan jantung dan prostat
  6. Memperbaiki masalah rambut gugur dan beruban
  7. Meremajakan kulit (awet muda) 
  8. Meningkatkan kualiti memori
  9. Memperbanyakkan dan memekatkan susu ibu
Banyak rupanya khasiat ESP ni. Patutla ramai yang mengamalkannya. Jadi anda di luar sana jangan lepaskan peluang. Nak cantik? nak susu jadi banyak? nak subur? nak rambut lebat? semua boleh dengan ESP. Rugi kalau tak dapatkan sekarang. Tambahan pula tengan promosi. Beli 6 dapat 7. Untungkan? Sape nak bagi..Shaklee je baik hati.. Harganya pun hanya RM150 satu canister. Jimat..tahan hingga ke 2 bulan. Boleh buat masker lagi..

Apa lagi cepat -cepat order  kat sini... NAK BELI ESP





HUBUNGI SAYA:- 

FB : Zainah Mohamad 
Emel : zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124

6 comments:

Wan Fatihanum Wan Rusli said...

saya pun suka sangat amik esp ni setiap pagi, badan bertenaga..

Salju Sakinah said...

sgt banyak kan manfaatnya, apa yg sy perasan, perut sgt kenyang kalau amik esp + parut2 semakin pudar..

Untuk bacaan wanita dan bakal ibu -->> GANGGUAN EMOSI SELEPAS BERSALIN

Maria Awi said...

banyaknya manfaat ESP ni..memang tak rugi beli sbb satu canister, mcm2 manfaat kita dapat..

Hari Gaji Shaklee

Atie Ika said...

saya pun suka esp..banyak manfaat yang saya dapat.

CEPAT LUPA? ATASINYA DENGAN LECITHIN

Umi Azmil said...

Umi pon amalkan ESP waktu pregnant ni..bajet nak dpt baby gebus gitu..hehehe..tp memang ESP ni bantu kurangkan alahan saya..rasa segar dan bertenaga nak g keje..alhamdulillah

Saya suka ESP

siti nor Mamat said...

i like ESP..

Anda tercari-cari penjagaan muka yang bersesuai???
Jom Cuba >>> Serlahkanlah Kecantikan Anda Dengan Nutriwhite