SILA KLIK KAT SINI YE

Monday 20 October 2014

KHASIAT GARLIC

Assalamualaikum dan Salam sejahtera...

APA ITU GARLIC?


Garlic dibuat dari bawang putih jenis premium ,bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California,USA diwaktu musim panas. Garlic dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba bagi memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic.

Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba iaitu Rosemary dan spearmint. Ia mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh badan. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

MANFAAT UTAMA GARLIC

* Mengandumgi spearmint bagi meningkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.
*Antibiotik yang selamat dan semulajadi bagi meningkatkan sistem imun badan,menghalang penyakit berjangkit seperti selsema,kulat,virus dan yis candida.
* Menghalang alergi seperti hidung sensitif,sinus,asthma,selsema dan hepatitis.
*Meningkatkan sistem penghadaman bagi masalah kembung perut,gastrik,ketidakhadaman,menghalang ulser gastrik.
*Menurunkan tekanan darah tinggi.
* Menurunkan kolesterol dan mengurangkan bekuan darah,tingkatkan HDL,melindungi jantung ,menghalang strok dan penyakit koronari.
* Mencegah kanser dan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser.
* Menstabilkan glukos dalam tubuh badan.


Garlic juga mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri daripada bahan sulfat untuk menentang bahan antioksidan dan anti kanser.



HUBUNGI SAYA:- 



Emel : zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124