SILA KLIK KAT SINI YE

Thursday 23 October 2014

Advance Joint Health Complex bantu masalah sendi

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


Advance Joint Health Complex mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari. Hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Advance Joint Health Complex dirumus secara saintifik merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:



1. Menggalakkan mobiliti

2. Meningkatkan fleksibiliti
3. Meningkatkan fungsi sendi
4. Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang.


Ia jaga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas iaitu zinc, kuprum, manganese dan vitamin c. Semuanya mempunyai peranan yang unik dan kritikal dalam membangunkan kolagen penghubun dan rawan yang sihat. Advance Joint Health Complex tidak mengandungi kondroin, satu bahan yang terbukti dalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. Advance Joint Health Complex adalah 100% bebas kekerang 100% vegetarian dan langsung tiada sumber haiwan.

Perbezaan antara sendi sihat dan sendi yang stress.


1. Sendi sihat


Advance Joint Health Complex membantu sendi sihat melalui 3 cara iatu:

* Meningkatkan cushioning: Glukosamin membantu memelihara rawan-cushioning perlindungan di antara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
* Memelihara tisu penghubung yang sihat : zinc, kuprum, manganese dan vitamin c membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
* Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisme respon stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.


2. Sendi yang stress


Kesan stress yang berterusan akibat kerja terlalu kuat, haus dan lusuh pada sendi menyebabkan:

* Rawan menjadi lemah dan rapuh
* Tisu penghubung sekeliling terurai


* Geseran berlaku di antara tulang- tulang yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yang terhad.


Ekstrak Boswellia


Diperoleh dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi.Ekstrak propprietary Boswellia yang digunakan dalam Advance Joint Health Complex mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3 acetyl-11 keto beta boswellic acid), satu asid boswellik dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabng bagi menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari AKBA.

Advance joint health complex

Ekstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat


Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair antara tulang yang membekalkan pelinciran. Supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility, dan fleksibiliti.



MANFAAT ADVANCE JOINT HEALTH COMPLEX



  • Meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari
  • Keselesaan sendi hampir 28% lebih cepat dari Osteo Bi-Flex 1
  • 45% lebih berkesan meningkatkan keselesaan sendi dari Osteo Bi-Flex 2

CIRI-CIRI 

  1. 100% BEBAS KEKERANG
  2. 100% VEGETARIAN
  3. 100% BEBAS KONDROITIN UNTUK PENYERAPAN GLUKOSAMIN YANG BAIK
  4. 2 TABLETS SEHARI
  5. TABLETS YANG MUDAH DITELAN
  6. TIADA PERASA TIRUAN, PEMANIS ATAU PENGAWET
  7. BEBAS GLUTEN




HUBUNGI:

No tel: 012-350 4258
Emel : zainahmohamad09@gmail.com
ID: 1122124

2 comments:

Nursimatun said...

AJHT ni sangat elok di ambil oleh mereka yang mengalami masalah sendi... Jangan tunggu parah... Segeralah mencari penawarnya...

Unknown said...

AJHT nie memang bagus sebab ada kandungan glukosamin...doktor pun akan sarankan pesakit cari di farmasi produk yang ada glukosamin untuk sakit sendi.

PELUH BERLEBIHAN MEMANG TAK SELESA KAN..KETAHUI CARA ATASI PELUH BERLEBIHAN DI SINI