SILA KLIK KAT SINI YE

Monday, 1 December 2014

Mencari Cara Atasi Jerawat Dan Parut Yang Memburukkan Wajah

Assalamualaikum da Salam Sejahtera...


Jerawat dan parut akibat luka atau kesan jerawat yang memenuhi ruang di setiap sudut wajah akan memburukkan wajah. Jerawat berpunca daripada kulit yang berminyak serta pori-pori yang tertutup akibat kotoran yang menyebabkan berlakunya pengumpulan minyak dan terjadinya jerawat. Bagi wanita, jerawat adalah musuh nombor satu kerana ia seakan mencacatkan wajah dengan pemandangan yang tidak indah. Parut pula terjadi akibat kesan luka atau jerawat. Sekiranya jerawat yang tumbuh dan dipicit menggunakan kuku atau tangan, ia menyebabkan kesan parut hitam akan tinggal di wajah. Jadi ini akan merosakkan tekstur kulit muka dan badan. Jadi apa yang perlu kita lakukan untuk menghilangkan jerawat dan parut ni? Kita perlu cari cara atasi jerawat dan parut agar kulit wajah kelihatan bersih dan lembut seakan kulit bayi.

Cara atasi Jerawat dan Parut


Macam saya dahulu, cara nak hilangkan jerawat dengan menggunakan kulit kayu manis yang dikisar halus dan masukkan sedikit air, kemudian saya akan letakkan pada jerawat dan kesan parut yang degil nak hilang. Alhamdulillah jerawat kecut dan kesan parut semakin lama semakin pudar. Apa yang penting kena konsisten. Tetapi dengan penggunaan kulit kayu manis ni agak pedih pada kesan -kesan jerawat tu. Kalau tahan pedih, bolehla nak cuba.

Tetapi kini sudah ada cara mudah untuk atasi jerawat dan parut ni. Tentu anda tertanya-tanya bagaimana caranya kan? Mudah dan berkesan iaitu dengan penggunaan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee, anda dapat atasi masalah jerawat dan parut biarpun telah lama anda alami.Selain itu ia akan membantu mengatasi masalah kulit kusam. In shaa Allah, sekiranya konsisten, ia akan membuahkan hasil yang sememangnya memuaskan hati anda semua.Wajah anda akan kelihatan muda dan berseri.

Bagaimana Vitamin C dan Vitamin E dapat membantu mengatasi masalah jerawat dan parut ini? Mari kita kaji sedikit manfaat yang ada pada kedua-dua vitamin ini.

Manfaat Vitamin C


* Sebagai antioksidan kuat dan semulajadi yang melindungi kulit daripada            pencemaran udara dan sebagainya
* Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan    menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
* Mencerahkan kulit
* Mengekalkan integriti sel
* Pertumbuhan gigi, gusi, tulang, otot, & salur darah yang sihat

Manfaat Vitamin E

* Sebagai pelembap
* Mencegah pigmentasi
* Melambatkan tanda penuaan
* Mengubati jerawat
* Meningkatkan metabolisme tenaga dan membina sel darah
* Meningkatkan fungsi otak serta mengurangkan tekanan


Sempena bulan promosi Set Kecantikan ini, amat rugi jika anda tidak mengambil peluang mendapatkan set ini dengan harga istimewa yang ditawarkan.



RM0.00 Shaklee: Dec'14 Promo Buy 6 Free 1 SR Vita-C Plus(00P193)@
Promo Buy 2 SR Vita-C Plus Get 5% disc(00P220). Buy now! TQ



RM0.00 Shaklee: ADD Dec'14 Promo Buy 6 Free 1 Vita-E Complex(00P202)@

Promo Buy 2 Vita-E Complex Get 5% disc(00P221). Buy now! TQ

Janagn tunggu lagi...cepat dapatkan sekarang daripada saya. Dapatkan kulit cantik untuk kebahagiaan diri dan orang yang tersayang.



Anda juga mungkin berminat untuk mengetahui artikel ini:

1. PENGEDAR SHAKLEE

2. CARA DAFTAR AHLI
3. PENGEDAR SAH SHAKLEE SHAH ALAM




HUBUNGI SAYA:-


Emel: zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

6 comments:

Nur Hijratul Hajar Bahaman said...

Vit e mmg elok utk hlangkn parut..dulu hubby kna chcken pox spu kt muka vit e kejap je hlang parutnya..biasa parut chcken pox mmg ssah nk hlang..ada promosi ni kna grab 1

Ketahui Cara Hilangkan perut buncit

Nursimatun said...

Sekarang dah senang kan... ambil je vitamin c shaklee secara konsisten... in shaa Allah jerawat pun takut nak hinggap kat muka...

Atie Ika said...

saya suka vitamin c..lps nie nak cuba juga vitamin e..tengah promosi ye sis..mesti grab nie...

CANTIK TANPA JERAWAT

Maria Awi said...

Seronok kan ada promosi set cantik ni...
memang pakej lengkap bulan ni...

Cara Tambah Selera Makan Anak Supaya Tidak Lagi Disindir Kemetot

Norsakinah MZ said...

Malu ada, rendah diri pun ada kalau muka berjerawat dan berparut ni..

Norsakinah MZ said...

Tak rugi cuba ni.. kalau kulit cantik mesti kita lebih berkeyakinan kan..

CARA MENGHILANGKAN KAHAK SUPAYA TAK PERLU BATUK SAMPAI SAKIT DADA