SILA KLIK KAT SINI YE

Wednesday 12 November 2014

Vitamin C buatku jatuh cinta dengan Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Vitamin C Shaklee telah menyebabkan saya jatuh cinta pada Shaklee. Sememangnya sebelum ini saya tidak begitu mengenali produk Shaklee. Tetapi telah diperkenalkan oleh mummy saya Maria Awi. Beliau telah membuka hati saya untuk menyertai Shaklee sebagai SID yang sah.

Permulaannya apabila saya mencari produk untuk kulit wajah yang kering dan kusam. So,mummy Maria memperkenalkan Vitamin C Sustained Release dan Vitamin E. Tetapi atas sebab bajet tidak mencukupi masa tu,saya membuat keputusan untuk membeli vitamin C sahaja.

Selepas sebulan mengamalkan vitamin C,kulit semakin lembap dan kesan-kesan jerawat semakin pudar. Kalau nak tau saya bermasalah dengan jerawat. Kadang sakit hati tengok jerawat bercambah pada wajah. Apa yang saya lakukan adalah membuat masker dengan vitamin C,keesokannya jerawat mengecut. Cepat juga kesannya. Vitamin C ni mengandungi 180 biji dan boleh tahan selama 6 bulan. Lamanya...Jimat bagi yang tidak mengalami bajet.Hanya keluarkan bajet 6 bulan sekali untuk dapatkan vitamin C.

Suami saya juga mengamalkan vitamin C dan B Complex untuk merawat penyakit tiroid yang dialaminya semasa bulan puasa baru-baru ini. Alhamdulillah kesannya positif. Doktor mengesahkan penyakitnya semakin pulih. Ia membuatkan lagi jiwa saya dengan Shaklee.

Apa yang ada pada vitamin C hinggakan saya jatuh cinta pada Shaklee?

1. Merangsang pembentukan kolagen yang merupakan sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan.
2. Memperbaiki simptom pendarahan dari segi kulit kering,kulit kusam serta kulit kasar.
3. Meningkatkan sistem imun badan iaitu membina sel darah merah yang sihat,membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
4. Memerangi kanser dengan meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser.
5. Mencantikkan kulit dan melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen.
6. Mengekalkan kolesterol sihat. Ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat.


Kebaikan-kebaikan yang terdapat pada vitamin C yang membuatkan saya jatuh cinta padanya dan Shaklee.




KLIK DI GAMBAR UNTUK ORDER


Anda juga mungkin berminat untuk mengetahui artikel ini:

1. PENGEDAR SHAKLEE
2. CARA DAFTAR AHLI
3. MINYAK IKAN TERBAIK



HUBUNGI SAYA:-

Emel: zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

1 comment:

Unknown said...

Biasanya memang begitulah kan... jatuh cinta dengan shaklee kerana hasilnya... alhamdulillah...

Petua Kempiskan Perut Buncit Selepas Bersalin