SILA KLIK KAT SINI YE

Sunday 16 November 2014

Isteri tidak boleh tidur akibat suami kerap berdengkur kerana resdung

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Bantuan google

Masalah Resdung

Masalah berdengkur merupakan masalah besar bagi seseorang yang bernama manusia kerana dengkuran akan mengganggu orang sekeliling terutama suami atau isteri yang mengalami keadaan ini. Masalah berdengkur ini juga berpunca daripada resdung akibat hidung tersumbat.

Seorang isteri ada menghubungi saya kerana suaminya sering berdengkur akibat resdung yang teruk. Ini menyebabkan tidurnya sering terganggu akibat dengkuran suaminya itu. Setiap pagi suaminya kerap bersin. Pantang sejuk sikit, suaminya akan bersin. Belai ada tanyakan pada saya cara untuk atasi masalah resdung suaminya kerana jika masalah resdung ini dapat diatasi, masalah dengkuran suaminya juga akan selesai.

Mendengarkan masalahnya rasa sangat kasihan kerana si isteri ini seorang yang bekerjaya. Sekiranya tidurnya sering terganggu, ia akan membawa masalah pula buat si isteri di kemudian hari. Di sini saya cadangkan Set Resdung Shaklee untuk atasi masalah resdung suaminya itu. 

Antara Set Resdung yang saya cadangkan untuk atasi masalah resdung adalah:


add on

Alfalfa Complex


  • Berfungsi mengurangkan tahap keradangan penyakit resdung (sinuisitis).
  • Ramuannya yang kaya dengan sumber klorofil dapat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis).

* Namun begitu, mereka menghidap penyakit SLE tak digalakkan mengambil alfalfa sebagai suplemen.

B Complex


  • Kandungan B6 dalam B Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan.
  • Bertindak sebagai anti-stress. Apabila resdung menyerang, B Complex akan menjadi penstabil hormon dan penenang semulajadi bagi mengurangkan kesakitan di bahagian muka.
  • Membantu dalam membina protein dalam tubuh.


Vitamin C


  • Ia berfungsi sebagai antioksida yang unggul dalam meningkatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang menghadapi serangan penyakit.
  • Mempercepat proses penyembuhan tisu tubuh.
  • Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.



Sebenarnya resdung merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan. Sinus pula merupakan rongga tulang muka yang dipenuhi mukosa. Rongga sinus yang tersumbat boleh menyebabkan berlakunya masalah dengkur kerana rongga hidung tersumbat. Penyakit resdung ini jika dibiarkan melarat akan menjadi kronik dan boleh menyebabkan komplikasi kepada otak dan membawa maut. Oleh itu bertindak sekarang dan terus menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma. Saya sedia membantu anda.

Untuk mendapatkan produk, klik di gambar.


Anda juga mungkin berminat untuk mengetahui artikel ini:

1. PENGEDAR SHAKLEE
2. CARA DAFTAR AHLI
3. PENGEDAR SAH SHAKLEE SHAH ALAM



HUBUNGI SAYA:-

Emel: zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]