SILA KLIK KAT SINI YE

Saturday 1 November 2014

Sakit tulang pinggul

Assalamualaikum dan Salam sejahtera..
.

SAKIT TULANG PINGGUL


Sakit tulang pinggul berlaku disebabkan oleh duduk terlalu lama,mengangkat benda-benda berat,tersalah posisi tidur dan sebagainya. Saya juga kerap mengalaminya. Ini berlaku disebabkan tugasan saya lebih kepada duduk berbanding bergerak ke sana sini. Apabila mengalami sakit tulang pinggul ini,keselesaan duduk,bangun tidur akan hilang.

Bagi wanita mengandung juga kerap mengalami masalah ini. Kadang - kadang bukan sahaja di bahagian pinggul,tetapi juga bagian belikat dan belakang. Dengan menggunakan suplemen ini,in shaa Allah dapat mengatasi masalah sakit tulang pinggul anda.

Ada apa dengan Ostematrik?


Ostematrix

1. Menguatkan tulang pinggul anda kerana kandungan kalsium dapat menghalang daripada berlakunya osteoporosis dan kekejangan yang berlaku.

2. Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kekejangan,sakit pinggul dan kebas-kebas.

3. Mengandungi vitamin D

4. Mengandungi magnesium bagi menggalakkan komposisi tulang dan rawan.

Bagi yang mengalami masalah sakit tulang pinggul, sakit belikat, kebas-kebas, kekejangan dan sebagainya amatlah sesuai mengambil ostematrix ini bagi membantu meringankan penderitaan sakit tersebut. Ibu-ibu mengandung sangat digalakkan mengambil kalsium kerana mereka berkongsi kalsium dengan bayi yang dikandung. Ini menyebabkan berlaku pereputan tulang bagi ibu mengandung. Sebab itu kebanyakan ibu mengandung mengalami masalah sakit pinggul selain bebanan menanggung kandungan yang semakin membesar.

Untuk mendapatkan suplemen ostematrix ini, anda boleh hubungi saya seperti kaedah di bawah.




HUBUNGI SAYA:-


FB : Zainah Mohamad 
Emel: zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee [381287-T]

1 comment:

Unknown said...

OsteMatrix memang best. Lenguh pon takde.. PMS pon tak terok

Jom Baca: cara kurus dengan selamat