SILA KLIK KAT SINI YE

Monday 17 November 2014

Isteri terdesak cari petua atasi perut buncit akibat diejek hodoh oleh suami

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....



Pagi-pagi lagi dapat panggilan daripada seorang wanita yang mengadu akibat sering diejek hodoh oleh suaminya kerana perutnya buncit. Beliau mengakuinya kerana selepas melahirkan anak pertamanya, perutnya tidak kempis seperti sesetengah wanita yang akan ramping selepas bepantang. Beliau begitu tertekan dengan keadaannya itu. Beliau bertekad mencari cara untuk mengatasi masalah perut buncitnya itu.

Selepas menggoogle katanya, beliau terjumpa blog saya dan di situ beliau terjumpa nombor saya lalu terus menghubungi saya untuk mendapatkan cara bagi mengatasi masalah buncit. Saya kongsikan kepadanya petua mendapatkan perut kempis secara semulajadi. 

Bagaimana Perut Buncit Terjadi?

Perut buncit berlaku selalunya akibat daripada pola pemakanan seharian kita. Pengambilan makanan yang berlebihan juga boleh menyebabkan faktor terjadinya perut buncit ini. Selain itu, sekiranya seseorang individu itu kurang bersenam, akan menghasilkan lemak dalam badan. 



Selain itu masalah perut buncit juga berpunca daripada faktor usia, keturunan, keadaan psikologi dan perubahan hormon badan. 

Penyelesaian

Untuk mengatasi masalah perut buncit ini anda perlulah mengamalakan pemakanan yang seimbang setiap hari, mengelakkan minuman berais kerana ais boleh menyebabkan perut anda buncit. Selain itu, amalkan supplemen yang boleh membantu anda untuk melawaskan setiapa apa yang anda makan tidak menjadi lemak degil yang sukar dibuang.

Untuk itu, saya cadangkan Herblax yang bertindak sebagai agen penyingkiran lemak -lemak degil yang baru menjadi serta ketahui khasiatnya.


Jika anda mempunyai bajet yang lebih, anda boleh dapatkan Omega Guard yang berfungsi sebagai agem pembakar lemak paling pantas.


Untuk mendapatkan produk ini anda boleh :

KLIK DI SINI untuk dapatkan Herblax dan

KLIK DI SINI untuk dapatkan Omega Guard

Anda juga mungkin berminat untuk mengetahui artikel ini:

1. PENGEDAR SHAKLEE
2. CARA DAFTAR AHLI
3. PENGEDAR SAH SHAKLEE SHAH ALAM
4. MINYAK IKAN KURUSKAN BADAN



HUBUNGI SAYA:-

Emel: zainahmohamad09@gmail.com 
Call/Sms/Whatsapp/Telegram : 012-350 4258 
ID Shaklee : 1122124 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]